Veelgestelde vragen
-
terug naar boven
-
Mijn persoonlijke gegevens zijn niet correct. Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ja, gebruikt u hiervoor het wijzigingsformulier.
Wijzigingsformulier particulieren
U kunt het ingevulde wijzigingsformulier en de gevraagde documenten per post toesturen of scannen en mailen naar crediteuren@dsbbank.nl.
-
Het bankrekeningnummer dat bij DSB Bank bekend is, is niet juist. Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer?
U kunt het bankrekeningnummer wijzigen door het invullen en opsturen van een wijzigingsformulier.
Wijzigingsformulier particulieren
U kunt het ingevulde wijzigingsformulier en de gevraagde documenten per post toesturen of scannen en mailen naar crediteuren@dsbbank.nl.
-
Ik heb gehoord dat de crediteuren 100% uitbetaald hebben gekregen. Ik heb geen aanbod ontvangen.
Neemt u contact op met ons op. crediteuren@dsbbank.nl Wij kunnen dan beoordelen of u in aanmerking komt voor een aanbod.
-
Kan ik nog akkoord gaan met het aanbod tot uitbetaling van 100% van de vordering?
Neemt u contact op met ons op. crediteuren@dsbbank.nl.
-
Moeten mijn partner en ik allebei akkoord gaan met het aanbod?
Ja, u heeft ieder een eigen vordering. U moet dus ieder u akkoord gaan met het aanbod.
-
Ik ben de erfgenaam/executeur/vereffenaar van de (boedel van de) overleden schuldeiser. Kan ik als erfgenaam/executeur/vereffenaar reageren op het aanbod?
Ja, alleen de erfgenamen/executeur/vereffenaar van de (boedel van de) overleden schuldeiser kan akkoord gaan met het aanbod. Als het bij ons bekend is dat de schuldeiser is overleden, is het aanbod aan u gericht. Is het aanbod niet aan u gericht, neemt u dan contact op met ons op. crediteuren@dsbbank.nl.
-
Mijn vraag staat er niet bij, wat kan ik doen?
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem contact op via crediteuren@dsbbank.nl
-
Mijn persoonlijke gegevens zijn niet correct. Kan ik mijn gegevens wijzigen?